Ahogy élesedik a helyzet, egyre nagyobb szükség van a szakemberekre

A marketing világban egyre erősödik az internet szerepe, így pedig egy-egy digitális ügynökség munkájának fontossága is. A fiatalabb korosztályok egyre kevesebbet ülnek a tévé előtt és egyre többet a monitoroknál, a weben szörfözve. A vásárlási szokásaink is szép lassan megváltoznak, évi 5-6% -al emelkedik az online vásárlások száma. Nem véletlen, hogy egy ilyen pici országban, mint a miénk ahol kevesebb, mint tízmillió ember él, közel tízezer webshop van regisztrálva és bár a fluktuáció nagy, ez a szám beállni látszik. Ekkora konkurenciánál pedig elengedhetetlen a jó internet marketing, ami ma már egy profi online ügynökség alkalmazását jelenti. Még mindig sokan hiszik, hogy némi utánajárással maguk is sikeres marketinget építhetnek, és valóban, érhetnek is el mutatós eredményeket, de egy komolyan felépített, alapjaitól megtervezett marketinggel nem vehetik fel a versenyt. A legtöbben a lépések 90%-ról nem is hallottak, még azok sem, akik egyébként foglalkoznak valamilyen szinten online marketinggel a cégükben. Egy digitális ügynökség tevékenysége nem a keresők optimalizálásának alapjaiból, vagy közösségi portálokon való hirdetésből áll. Egy online ügynökség folyamatosan napra kész, és olyan fogásokat, rendszereket tud felépíteni és kihasználni, melyek ismerete nélkül lehetetlen valóban komoly eredményeket elérni.